Tjoho!

Nu börjar jag blogga här, kände för att byta blogg, så ni som läste min gamla hoppas ni läser min nya nu. den kommer dock inte vara lika personlig eller? haha

som sagt bloggar för mig själv och inte för någon annan, så ibland händer det att jag är väl för personlig här, men ska försöka att inte vara det, så man kan visa upp bloggen. Menar vem som helst kan ju faktiskt läsa detta?

Skulle vara kul att se vilka som läser, släng in en komentar.

Nu ska jag byta om till bikini och slänga i mig två mackor och dra till vilsta och sola, ladda en hel flaska med vatten också det lär behövas.


Bye bye suckers
!
ego bild från vilsta igår =)

ikväll blir det grillning, men förstå måste man ju njuta av soljäveln.. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0