Stekt Fia

Tjoho, jag har fan legat på stranden sen elva i morse, va uppe med tuppen kl 7 redan, och kl 9 var jag och Eve vid Ica, vad duktiga vi är va? haha. vi både var tvugna och ha frukost i oss, sen bar det iväg till vilsta.
Där har vi ätit glassat bränt oss, spelat fotboll, lekt med min rosa madrass haha. riktigt kul =)

Och Evelina leker sexig och blottar hela tutten för vilsta haha, så jävla kul!


Nu är jag nöjd när jag blivit brun o fin, yeah baby, ska iväg på grillfest i skogstorp faktiskt, GOTT MED MAT
är vrål hungrig.. =)


Nåja, ska göra mig vacker eller mhm vackrare mena jag haha !

fan va gott det var med en öl nu =) btw ba !


No no matter what it doesn't matter what!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0