Såg något jätte roligt!

Jag måste nog skratta, jag skrattar ihjäl mig, jag såg något jätte roligt nyss, något som nästan är tragiskt! eller rättare sagt roligt, ja ni hör ju själv jag hittar inte ordet till detta, men men det fick mig att må så mycket bättre :)

Cause you won't find nobody else like me, du hade rätt hur fasen kunde du få någon så fin som jag =)
och nu förstår jag vad alla menade HAHA!

fast utsidan har ju inte sån stor betydelse, men hallå lite iafall! men insidan är dock viktigast
fast en sådan hade du inte heller.

Aja nu har jag haft mitt skrattanfall och nu mår jag så jävla underbart haha
vettefan om ni fattar, men är ni smarta som jag så gör ni nog det.


Nu ska jag jalla walla balla till eve, Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0