hett!

Goddag, jag vet inte om jag har feber eller har vistas för varmt eller något, känner mig helt hängig och varm, överhettat, orklös trött.. och nej jag är inte bakis på tre öl och en halvgrogg. :(

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, ta och hoppa in i duschen, men är så trött, morsan o familjen är på stan och tar en öl och lyssnar på brolle, jag borde med vara där, men är SÅ TRÖTT! fattar ni det, känner för att gå o lägga mig nu, har ont i kroppen så det skulle ju inte förvåna mig om det är feber, och jag slängde alla tempar haha.

jaja en dusch då, så får vi väl se om det blir bättre, ett kallt bad ska jag ta nu.





Jag är så het så het kan ingen svalka mig? =)


Bye suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0