aj fyfan!

Nu har jag haft ett hårstrå i mitt öga flera dagar, ibland känner jag det inte, och så ibland irreterar det som fan, det är tuffis hår jätte smått och bråkigt att få tag på, har verkligen försökt skölja och på alla möjliga vis.

ska uppfinna en maskin som suger åt sig håren från ögonen haha.

Jag slockna som en stock igår, och när ajg vaknar är min lur avstängd, någon som vet hur det kommer sig? den satt liksom på laddning och hela shitten? har jag knappat på den i sömnen? :O

Sitter och dricker special kaffe, it sucks, hatar när kaffet är slut när jag är så här trött..
Ska duscha fixa mig och sätta mig på hojen så kanske jag hinner dricka kaffe på jobbet?

Förövrig träffa jag mina pullor igår, alltid lika kul med tjejer ba snacka skit och vara glada haha
och så tog vi en öl eller två ^^ haha

jag har kommit på att jag nästan dricker en öl per dag, bara för att jag hade dem jävla 3.5orna hemma..
man ska aldrig ha alkohol hemma lättillgängligt, men nu var det länge sen jag var full, det nöjer jag mig med.

Känner inget direkt sug att bli packad, gillar inte ångesten efter och att halva dagen går åt att vara bakis?
och tänk om man verkligen gör något man ångrar, fet minus åt fyllan tack.

Ingen i världen borde dricka alkohol... Eller vad tycker ni?

Jag tycker det är gott att ta en öl då och då, och ibland ta en redbull vodka (endast om jag ska bli lurig fort) , men med den där vodkan slutar det alltid illa, så jag håller mig till ölen, men kanske är jag vuxen nu, jag hoppas jag aldrig mer behöver känna att jag måste gå ut och supa ner mig, eller att jag någonsin gör det haha. fast jag är ganska glad när jag är på lyset haha. då är allt kul nästan. ^^ Sorgligt men sant!




<3


bye suckers





Kommentarer
Postat av: evelina

Jag tycker precis som dig sofia! Haha ingen i hela världen skulle behöva dricka alkohol...Men faktist man växer upp oxo och suget försvinner att gå ut och röja sönder sig, att sitta o ta EN öl med tjejerna är minst lika mysigt :) ta o kommentera min blogg mer va ;)

2010-07-18 @ 22:18:49
URL: http://WindOfChange.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0